piątek, 28 listopada 2014

Od Autorki

Nie, to nie jest kolejny rozdział. Za co bardzo was przepraszam! Niestety cześć 9 rodzi się w mojej głowie z wielkim bólem. Mam już kilka fragmentów zapisanych w zeszycie teraz tylko muszę je poskładać w całość i gotowe! Taa...

 Ja jednak przyszłam do was z takim malutkim pomysłem, który chodzi mi po głowie już od dłuższego czasu. A mianowicie odkąd zaczęłam przeszukiwać różne katalogi w poszukiwaniu opowiadań o mojej ulubionej parze...pomyślałam sobie, że fajnie byłoby założyć stronę zrzeszającą takie blogi. Gdzie byłyby historie pisane i te zakończone. Porady dla przyszłych autorów. Konkursy. Wywiady. I wiele innych ;)

Tak więc po wielu za i przeciw postanowiłam, że zanim rzucę się na głęboką wodę, zapytam najpierw was, co o tym myślicie.

Piszcze w komentarzach, czy to w ogóle miałoby sens?

Wasza Empire ;)

2 komentarze:

  1. Kiedys tez myślałam, nad takim czymś, ale potem zmieniłam zdanie, bo za dużo z tym roboty, a ja wiecznie nie mam na nic czasu.
    Ale pomysł fajny. ,, Gdzie byłyby historie pisane i te zakończone. Porady dla przyszłych autorów. Konkursy. Wywiady. I wiele innych.''
    Dośc duzo tego jak na jeden blog. Jak powstają tego typu blogi to są zazwyczaj tylko historiach pisanych i zakończonych albo o wywiadach, więc ciężko by to bylo pogodzić na jednym. Może nir tyle ciężko, co dużo pracy by z tym było.
    Jakbys się jednak zdecydowała i szukała pomocy (w co ja sie głupia znowu pakuje?!) to mogłabym ''ewentualnie'' pomóc z wywiadami. Jakieś tam doświadczenie zdobywam na Mangowych Wywiadach.
    Pozdro i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle ze to bardzo fajny pomusl mam nadzieje ze podolasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń